
Følgende artikel Lolland-Falster Folketidende blev bragt d. 14. januar 2004.



Som følge af forkert stavet navn og den manglende orientering om postament kontaktede 
Niels avisredaktionen.
Det førte kort tid efter til følgende artikel


